miércoles, 9 de mayo de 2012

SUMA E SEGUE II


(En castellano más abajo)



O experto en bolsa Francisco Álvarez Molina* leva denunciado en varias ocasións as dúas varas de medir que aplica o Banco Central Europeo aos bancos e aos estados.
Porén iso pode cambiar facilmente, só é unha cuestión de vontade política. É posible, sen modificar os estatutos do BCE, cambiar o seu funcionamento. Xa varias veces este experto comentou que mentres o BCE presta aos bancos ao 1% de interese, os bancos prestan logo aos gobernos a intereses muchísimo máis altos, contribuíndo cada vez máis ao empeoramento da crise.
O BCE non pode prestar directamente aos estados, pero sí pode prestar aos organismos públicos de crédito, como o ICO en España, que á súa vez poderían prestar aos estados a ese mesmo 1%.
Se isto non se fai será porque o poder dos bancos e os intereses que hai detrás manteñen os seus tentáculos afogando a suposta democracia representativa que temos en Europa, que aos que menos representa é aos cidadáns.



* FRANCISCO ALVAREZ MOLINA, blog No le digas a mi madre que trabajo en Bolsa, e sección “La bolsa y la vida” do programa “No es un día cualquiera” de RNE Radio1


Despertaremos dunha vez e actuaremos para impedir que todo isto siga adiante?

SACADE OS VOSOS CARTOS DOS BANCOS PRIVADOS, XA!!!
DEMOSTRÉMOSLLE AO GOBERNO QUE ESTE SISTEMA FINANCEIRO NON NOS SIRVE!!!

------------------- ------------------------- --------------------- --------------------------


El experto en bolsa Francisco Álvarez Molina* ha denunciado en varias ocasiones las dos varas de medir que aplica el Banco Central Europeo a los bancos y a los estados.
Sin embargo eso puede cambiar facilmente, solo es una cuestión de voluntad política. Es posible, sin modificar los estatutos del BCE, cambiar su funcionamento. Ya varias veces este experto comentó que mientras el BCE presta a los bancos al 1% de interés, los bancos prestan luego a los gobiernos a intereses muchísimo más altos, contribuyendo cada vez máis al empeoramiento de la crisis.
El BCE no puede prestar directamente a los estados, pero sí puede prestar a los organismos públicos de crédito, como el ICO en España, que a su vez podrían prestar a los estados a ese mismo 1%.
Si isto no se hace será porque el poder de los bancos y los intereses que hay detrás mantienen sus tentáculos ahogando la supuesta democracia representativa que tenemos en Europa, que a los que menos representa es a los ciudadanos.


* FRANCISCO ALVAREZ MOLINA, blog No le digas a mi madre que trabajo en Bolsa, y sección “La bolsa y la vida” del programa “No es un día cualquiera” de RNE Radio1


Despertaremos de una vez y actuaremos para impedir que todo esto siga adelante?
SACAD VUESTRO DINERO DE LOS BANCOS PRIVADOS, YA!!!
DEMOSTRÉMOSLE AL GOBIERNO QUE ESTE SISTEMA FINANCIERO NO NOS SIRVE!!!

No hay comentarios:

Publicar un comentario